ראש עיריית לוד: "חסידה עושה חסד עם חברותיה, לא חסידים"

    "בשונה מתנועות אחרות, 'דגל התורה' שייכת לכולם", אמר וחרז: "דגל ראשי תיבות דואגת גם לכולם"
    ישראל פריי 3 Comment on ראש עיריית לוד: "חסידה עושה חסד עם חברותיה, לא חסידים"

    המתח עם 'אגודת ישראל' מורגש היטב בחלל אולמי כינוס תנועת 'דגל התורה' בקיבוץ חפץ חיים • ראש עיריית לוד ניצל את הבמה לטפוח על שכמם של הדגלאים, ועקץ את החסידים לקול תשואות הנוכחים

    "בשונה מתנועות אחרות, 'דגל התורה' שייכת לכולם", אמר וחרז: "דגל ראשי תיבות דואגת גם לכולם"
    19:00
    15.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on גלנט: "לא אסכים לשלטון צבאי בעזה"; נתניהו: "מנותק מהמציאות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "התקדמות פרויקט הענק באחיסמך לא היה קורה לולא פעולתו הנמרצת של יעקב אשר", החמיא ראש עיריית לוד יאיר רביבו בועידת 'דגל התורה', "עד סוף השנה הנוכחית יכנסו לגור בלוד אלפי חרדים שיצבאו על השכונה החדשה. אנחנו מברכים על כך".

    רביבו החמיא גם לגפני ואמר: "ממשה עד משה, לא קם כמשה. גפני מעולם לא גמגם ואמר את הכל ישר וברור. "בשונה מתנועות אחרות, 'דגל התורה' שייכת לכולם", אמר וחרז: "דגל ראשי תיבות דואגת גם לכולם".

    על רקע המתיחות נוכח דרישת 'דגל' להביא לשוויון ולממש את החוק הנורווגי שיביא את כניסת אשר לכנסת, הוסיף ראש עיריית לוד לקול תשואות הנוכחים: "כתוב שחסידה עושה חסד עם חברותיה, מילא שרק עם חברותיה אבל גם את זה לא, כנראה שגם זאת זה עושה רק חסידה ולא חסידות…".

    לאחר כנס הפתיחה אמש של ועידת דגל התורה, משתתפים כיום נציגי התנועה ופעיליה בימי עיון והעשרה בשלל נושאים העומדים על הפרק, כשעל המוקד נמצאים העניינים המונוציפאליים. הלילה עתיד להגיע לועידה מרן הגראי"ל שטיינמן למה שצפוי להירשם כמעמד היסטורי בדפי ימי התנועה הליטאית.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אוך איזה שטויות!!! והליטאים כן עוזרים לחסידים? כשביקשתי עזרה מאחד הנציגים של דגל הוא ענה לי: "אתה לא קשור אלינו לך לבקש לעזרה מהנציגים שלך…